27. heinäkuuta 2010

Pyörylöitä

Olen virkannut pyörylöitä..


Ja yhdistänyt niitä toisiinsa...


Ehkä niistä joskus tulee peitto. Se ei ole aivan lähitulevaisuutta koska pyörylöitä tarvitaan vielä varmaan kaksisataa ja kasassa on alle sata.. :D Mutta joskus!

Olen myös laittanut albumiin kaksisataa kuvaa Kiinan reissusta ja kirjoittanut jopa kuvatekstejä albumiin! Kerrankin sain sen tehtyä heti, eikä vasta sitten kun täytyy jo tosissaan muistella paikkojen nimiä.. :D


Tällä hetkellä paiskin raskasta työviikkoa ja toivon hartaasti että lämpimiä riittäisi vielä mun seuraavalle vapaapäivällekin! Ihan uskomatonta kyllä että on tällainen intiaanikesä, eikä mun vapaapäivistä yksikään oo sattunu sellaiselle päivälle että ois sekä aurinkoista että lämmintä. :D Joko mun hartaasti odotettuna vapaana onkin ollut se viikon ainoa sadepäivä, tai sitten on kyllä ollut hiostavan kuumaa mutta aurinkoa ei ole vahingossakaan näkynyt. Onko liikaa vaadittu että saisin edes yhden aurinkoisen ja lämpimän vapaapäivän tänä kesänä, jolloin voisin mennä vain lehden kanssa rannalle??

Töiden lisäksi heinäkuun loppuun on pari kesäkurssien deadlinea, joten tällä viikolla ei tarvi miettiä mitä tekisi iltaisin töiden jälkeen. :D Ei ainakaan käsitöitä.

ps. Kurkkaa alempi postaus, mukaan mahtuu vielä!

2 kommenttia: