27. tammikuuta 2014

Stripes


Nappailin siskosta viikonloppuna asukuvia, ja samalla sisko otti myös minusta muutaman kuvan uudessa tunikassani. Mun mukavuusalue on kyllä ehdottomasti kameralinssin toisella puolella, kuvattavana olo tuntuu tosi vaivaannuttavalta. :D

Mutta siis kuvissa mahtava tunikalöytö, joka tuli eteen ihan sattumalta ja hurmasi täysin. Oon ennenkin kertonut, että mun ei tule ikinä tutkittua marketeissa vaateosastoja, mutta joskus eteen sattuu sieltä mahtavia lyötöjä ihan sattumalta. Mun ihan lempparein tunika on Prismasta käytävän varrelta bongattu, ja samoin kävi viime perjantaina Citymarketissa. :D Ruokaostoksilla olin jo paahtamassa vaatepuolen ohi, kun käytävän varrella olevasta rekistä pisti silmään jotain mielenkiintoista joka vaati lähempää tarkastelua. Mun huomion kiinnitti nuo tunikan taskut, jotka on leikattu hauskasti eri suuntaan muun tunikan kanssa. Taannoiselta pukeutumisneuvojakurssilta mieleen muistuu ohjeistus, jonka mukaan leveää lantiota pitäisi häivyttää, eikä ainakaan korostaa millään leveimmällä kohdalla olevalla yksityiskohdalla, mutta hällä väliä! :D Kuka noita ohjeita noudattaa, pääasia et itse viihtyy vaatteissaan.



Tunikan malli on hyvä tällaiselle leveälanteisellekin, sillä se levenee aavistuksen alaspäin. Käväisin tämän kanssa sovituskopissa, ja ostopäätös oli sillä selvä. Ja hinta, tarjouksessa 25 euroa. :D Ei tarvinut pitkään pähkäillä. Ainut vähän arveluttava asia oli tunikan vartalonmyötäisyys, nakinkuoret kun ei ole mua varten, mutta en nyt antanut senkään häiritä. Materiaali on polyesteri-viskoosi-elastaania, mutta ei kyllä hiosta yhtään. Materiaali on ihanan paksua ja napakkaa, uskoisin ettei tuollainen materiaali mene peruissakaan miksikään. Tähän asti oon pitänyt tuota farkkujen kanssa, mutta mittaa on kyllä riittävästi paksujen sukkahousujen kanssa yhdistettäväksikin. Ja sillä tavalla tää on kyllä varmasti mukavuusvaate vailla vertaan. :)

Hiustenvärjääminenkin houkuttaisi taas ihan hirveästi. Tai ylipäätään kaipaisin jotain muutosta hiuksiini, ja leikkaamiseen en aio nyt sortua kun vaihteeksi olen saanut tähän taas vähän enemmän mittaa. Jonkinlainen pienen kontrastin liukuvärjäyskin on houkuttanut pitkään, mutta nyt on villinä korttina haaveisiin alkanut hiipiä vähän vaaleamman ruskeat kutrit... Mun tukkahan on aina ollut tummanruskea, muita sävyjä on näkynyt vain raitoina ja osioina, mutta nyt houkuttaisi ihan kokonaan vaaleampi ilme... en vain yhtään tiedä sopisiko se mulle. Haluaisinkin ehkä päästä jonkun taitavan kampaajan tuoliin, joka osaisi oikeasti valita minulle sopivat sävyt ja loihtia vähän uutta ilmettä... Onko teillä suositella hyvää kampaajaa Kempeleestä/Oulusta, jonka käsiin uskaltaisin luottaa vähän isommankin hiusmuutoksen?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti