25. helmikuuta 2014

Kiukutuksia ja ilonaiheita


Tänään kiukutti:

- Kaatunut Adobe Illustrator, joka hävitti kahden tunnin työt. Flown kourissa piirrellessä olin unohtanut tallentaa työni, ja sain maksaa siitä karvaasti Illun ilmoittaessa yhtäkkiä että ohjelma kaatui. Just, kiva. Muutama pitkä puhallus, ja eikun piirtämään uudestaan. Aika nopeasti sain kuitenkin hommasta taas kiinni, ja sen jälkeen muistin kyllä tallentaa suunnilleen joka klikkauksen jälkeen! ;)


- Hyvin läheltäpiti -tilanne suojatiellä, kun meinasin päätyä pannukakuksi tielle. Onneksi ehdin ottaa askeleen taaksepäin ajoissa, koska kännykkään puhuva kuljettaja ei ollut tässä maailmassa hereillä, ja suhasi melkein ylitseni. Lisäksi haluan huomauttaa, että itsehän olin oikeaoppisesti pysähtynyt ennen suojatietä,ja lähtenyt sitten ylittämään tietä suoraa tulevan auton hidastaessa minua varten. Kääntyvä auto ei sitten katsonut eteensä, vaan suhasi täyttä vauhtia sivutieltä päätielle, kännykkä korvalla tottakai. Onneksi suojatiellä olin minä, eikä joku vanhus tai pieni lapsi, joka ei ehkä olisi hoksannut hypätä sivuun ajoissa. Tällä kertaa siis kaikki hyvin, mutta ihan oikeasti, olkaa hereillä siellä autojen rateissa!

- Oma täysin keliinsopimaton pukeutumiseni. Töistä lähtiessä asteita +8 ja auringonpaiste, ja mitä mulla on päällä? Mun lämpimin toppatakki. :D Aamulla ei vissiin järki oikein juossut, ja tuli sitten työmatkoja kävellessä vähän lämmin.




Tänään ilostutti:

- Ihan mielettömän ihana ilma. Vaikka oman pukeutumisen takia sainkin vähän hikoilla, niin olihan tuo keli nyt aivan mahtava! Toki, jos valita saisin niin mun puolesta helmikuussa saisi olla puoli metriä lunta ja viisi astetta pakkasta, mutta koska sitä ei ole saatavilla niin käyhän tää keväinenkin keli mainiosti. Pääasia et ei sada mitään, ja aurinko paistaa!

 - Ylipäätään hyvä fiilis. En tiedä mistä se välillä vain kumpuaa, sellainen yleinen tosi mukava ja hyvä fiilis, vaikka mitään erityistä ei ole tapahtunut. Ehkä se on tämä aurinko, ja se, kun tiedossa on mukavia juttuja vielä tällä viikolla.

- Hyvät eväät töissä. Työpäivä on vaan niin paljon mukavampi silloin, kun mukana on hyvät eväät. Tänään oli mukana muun muassa eilen leivottuja sämpylöitä, nams.


Kaikenkaikkiaan tämä viikko tulee olemaan todella kiireinen ja täynnä ohjelmaa niin töissä kun vapaa-ajallakin. Toivottavasti viikon mittaan kassiin kertyy enemmän noita ilostuttavia asioita, kuin kiukuttavia. ;)

Kuvat on satunnaisia otoksia viime päiviltä, niissäkin ilostuttaneita asioita.


Mikä teitä on tänään kiukuttanut/ilostuttanut? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti