4. syyskuuta 2014

Elokuun parhaat


Huh, niin vaan taas meni yksi kuukausi. Musta tuntuu että oon koko ajan tekemässä näitä kuukausikoosteita, miten nää kuukaudet menee niin nopeasti?? :D

Elokuun suosikkikäsityöt: Itselleni ompelemani mekko, sekä siskolleni virkkaamani putkipenaali.



Elokuun paras herkku: Omena. Meillä on syöty elokuussa omenoita paljon, kun saatiin niitä anoppilasta. On syöty niitä sekä ihan sellaisinaan, että uuniomenoina. Uuniomenat on ollut lapsesta asti mun yksi ihan lemppari jälkiruoka, se vaan toimii aina.

Kuukauden kosmetiikkasuosikki: Mun kesätuoksut. Tuun niin muistamaan näistä tuoksuista kesän 2014!


Elokuun herkuin reseptivinkki: Grillinyytit on supersimppeli mutta herkullinen juttu, jota grillikauden jälkeen voi hyvin tehdä uunissakin. Niin helppoa ja niin kätevää!

Kuukauden suosikkileivonnainen: Kyllä se vaan oli nutella-suklaapalat. Nam! Niin makeaa, että jopa mulle riitti pieni pala kerrallaan. ;) 


Elokuun paras hankinta: Punaiset conssit! Mutta nyt mulla on kyllä sit tennareita ihan tarpeeksi, näillä on pakko pärjätä hetken aikaa. Toivottavasti muistan tän sitten kun taas ihastun joihinkin ihaniin tennareihin. ;) Että ihan oikeasti, en tarvitse!


Elokuu on paketissa, nyt nokka kohti syksyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti