19. marraskuuta 2011

Uusi lelu ja pari korttia

Oon haaveillut tarrakirjoittimesta raaskimasta sellaista ostaa, kunnes se oli nyt tarjouksessa Halpa-Hallissa. :) Ja nyt se on sitten mun!


Tarjolla oli kirjoitin jonka mukana tuli mustaa ja valkoista tarranauhaa, tai kirjoitin jonka mukana tuli limenvihreää ja pinkkiä nauhaa. Vaikea varmaan arvata kumman valitsin... :D

Uutta kirjoitinta piti tietysti testailla heti pariin korttiin...



Tein tupaantuliaiskortin ja vauvakortin, ja voi miten kiva tuo tarrakirjoitin onkaan!

3 kommenttia:

  1. Mulla on tuo sama "lelu", se on oikein kätevä! =)
    Tosin mä en ole ehtinyt kokeilla noita värinauhoja vielä ollenkaan.
    Mulla yksi syistä hankkia tuo laite oli se, että siihen saa myös vaatteiden nimikointiin tarkoitettua kangasteippiä.

    VastaaPoista
  2. Oi kun hienoja kortteja, ja muutenkin kaikki jutut mitä täältä nyt oon selaillu on näyttäny tosi hienoilta. Oot tosi taitava! :>

    VastaaPoista
  3. Koo, tuo kangasteippi on kyllä varmasti kätevää kanssa. :)

    essi, kiitos tosi paljon! Tämmöiset kommentit piristää aina niin paljon :)

    VastaaPoista