25. marraskuuta 2014

Vapaus


Minä olen vapaa. Olen vapaa maalaamaan elämästäni millaisen tahansa.


Minä voin elää elämääni haluamallani tavalla, voin täyttää elämäni mielekkäillä asioilla, hankkia sellaisen kodin ja ammatin jotka haluan, valita itse puolisoni, ja voin pukeutua kuten haluan. Olen vapaa uskomaan mihin haluan, ja vapaa tekemään itse omat ratkaisuni. Olen vapaa luomaan ja ideoimaan, vapaa tekemään ja kokeilemaan. Olen vapaa valitsemaan itse.

Minun ajatukseni ovat vapaat kulkemaan omia reittejään, ja minulla on vapaus myös kertoa ajatukseni ääneen, tai kirjoittaa ne ylös. Minulla on vapaus päättää omasta kehostani. 


Valitettavasti kaikilla ei ole samoja oikeuksia, kaikki eivät ole vapaita. Ihmiskauppa on nykypäivän orjuutta, ja sitä tapahtuu Suomessakin - joka päivä. Vaikka orjuus virallisesti lopetettiin yli 200 vuotta sitten, tänä päivänä orjia on enemmän kuin koskaan aiemmin.


Kuvat projektin hyväksi tuunaamastani valaisimesta ihan alkuvaiheilta. Kehikko + valitsemani materiaali. Arvaatteko muuten mitä tuo materiaalini on?



#lightson2014 #eiorjuudelle #lightsonprojekti #valo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti